Керівникам та працівникам професійних учасників фондового ринку, які здійснюють дії, пов’язані з безпосереднім провадженням професійної діяльності на фондовому ринку, а саме, діяльність з управління майном для фінансування об’єктів будівництва та/або здійснення операцій з нерухомістю, та мають оформлене на їх ім’я чинне свідоцтво, передбачене пунктом 4.15 розділу 4 Положення про навчання, перепідготовку, підвищення кваліфікації та складання екзаменів особами, які провадять діяльність на ринках фінансових послуг, затвердженого розпорядженням Держфінпослуг 25 грудня 2003 року № 183 (далі – Свідоцтво), повинні протягом 3 місяців з дня набрання чинності Рішення Комісії №423 «Про внесення змін до Положення про сертифікацію фахівців з питань фондового ринку» (набуло чинності 6 жовтня 2020 року) отримати сертифікат на право здійснення дій, пов’язаних з безпосереднім провадженням професійної діяльності на фондовому ринку, відповідно до Положення 1464.
Для того, щоб отримати сертифікат, управителю ФФБ потрібно заповнити Заяву (завантажити) та додати такі документи:
1) Копію кваліфікаційного посвідчення;
2) Копії першої та другої сторінок паспорта (для осіб без громадянства – копію документа, що його замінює);
3) Копію трудової книжки за останні три роки;
4) Копію документа, що підтверджує трудові відносини з юридичною особою у разі сумісництва;
5) Копію документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;*
6) Оригінал або копію платіжного документа про перерахування плати за сертифікацію.